زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:46 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 18
نویسنده پیام
rahmani
آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت: 23 /12 /1402
وب من : http://poostkala.com/
راه‌های جوان سازی پوست
انواع روش‌های جوان‌سازی پوستتزریق ژل
تزریق ژل یکی از روش های رایج جوانسازی پوست است که در زمینه جوانسازی برای رفع خطوط و چین و چروک از آن استفاده می شود. رفع خطوط اخم، رفع خطوط خنده، رفع چین و چروک پوست و درمان چین و چروک چشم از جمله کارهای رایجی است که با کمک تزریق ژل انجام می شود. اگر این کار در مراکز معتبر پوست انجام شود هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند و نتیجه بسیار خوبی دارد.


تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس یکی از رایج ترین روش هایی است که متقاضیان زیبایی به منظور جوانسازی پوست خود انجام می دهند. بوتاکس ماده ای سمی به نام بوتولیسم است که با تزریق و اندازه آن قابل کنترل است و فعالیت عضلانی را می توان کنترل کرد و از شل شدن، افتادگی و چین و چروک جلوگیری کرد. ماندگاری در تزریق بوتاکس پوستی شاداب و جوان را برای شما به ارمغان می آورد.


تزریق چربی
یکی از کم خطرترین راه های جوانسازی، تزریق چربی است. با کمک این روش می توانید بدون نگرانی از واکنش های منفی بدن، چروک های عمیق، چروک های سطح پوست، گودی و تیرگی زیر چشم را درمان کنید. زیرا در این روش از چربی بدن بیمار برای درمان و جوانسازی پوست استفاده می شود. بنابراین بدن هیچ واکنش آلرژیکی نشان نخواهد داد.


مزوتراپی
در مزوتراپی به جای اینکه بیمار را مجبور به استفاده از داروهای خوراکی برای جوانسازی پوست کند، این مواد دارویی مستقیماً به پوست تزریق می شوند تا نتایج بسیار سریعتر و کمترین عوارض را به همراه داشته باشند. از اهداف مزوتراپی می توان به جوانسازی پوست دست، رفع تیرگی و گودی دور چشم، درمان منافذ باز پوست، لکه های پوستی، لیفتینگ و افزایش قوام پوست اشاره کرد.


میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست است که می توان از آن برای ترمیم و درمان پوست آسیب دیده استفاده کرد. از این روش برای جوانسازی پوست صورت، دست ها، بازوها، ران ها، سینه، پشت و ... استفاده می شود. لایه درم لایه هدف در میکرونیدلینگ است که با کمک کلاژن سازی چین و چروک های پوست را برطرف می کند که در نهایت منجر به ضخیم شدن لایه اپیدرم لک، تیرگی دور چشم، آکنه، منافذ باز پوست، چین و چروک، افتادگی، جای زخم و کشیدگی از جمله مشکلاتی هستند که با میکرونیدلینگ قابل درمان هستند.


میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن روش دیگری برای جوانسازی پوست است که یکی از ایمن ترین روش ها می باشد. با کمک این روش می توان روند پیری پوست را به تعویق انداخت. هدف از این روش بازیابی ساختار کلاژنی پوست است که می تواند لکه های تیره، کک و مک، چین و چروک، جوش و جوش های سرسیاه و ... را درمان کند.


لایه برداری شیمیایی
لایه برداری شیمیایی پوست یکی دیگر از راه های جوان سازی پوست برای زیباتر شدن ظاهر و فرم پوست است. در این روش از مواد شیمیایی مناسب برای لایه برداری استفاده می شود. به این ترتیب لایه خارجی آسیب دیده پوست با کمک یک ماده شیمیایی برداشته می شود و در نتیجه لایه زیرین آن نمایان می شود که فاقد چین و چروک و آسیب است.


هایفوتراپی
هایفوتراپی راه حل مناسبی برای لیفتینگ پوست است. این روش که برای همه افراد با رنگ پوست های مختلف مناسب است برای از بین بردن ساختار قدیمی پوست استفاده می شود. این نیاز به پوست دارد تا ساختار جوانی را جایگزین کند. رفع پف، درمان منافذ باز پوست، رفع چین و چروک، درمان شلی پوست صورت، گردن و دست ها از جمله اهدافی است که با روش هایفوتراپی دنبال می شود.


لیزر CO2 فرکشنال
لیزر CO2 فراکشنال روشی مناسب برای درمان اسکار، آکنه، چین و چروک، خطوط بارداری، منافذ باز پوست، لک و ... می باشد که در کلینیک تخصصی پوست و مو راهارا با مهارت بسیار و زیر نظر متخصصین مجرب انجام می شود. در این روش لایه برداری باعث جوانسازی پوست می شود که هیچ عارضه ای ندارد و با بیشترین میزان نتیجه همراه است.


لیزر فرکشنال RF
لیزر فرکشنال «Fractional RF» یکی دیگر از راه های جوان سازی پوست است که با تحریک کلاژن سازی منجر به سفتی و استحکام پوست می شود. این روش قوام پوست را افزایش می دهد و برای لیفتینگ، افزایش ضخامت پوست، از بین بردن جای زخم، خال، رفع سوختگی و درمان چین و چروک پوست استفاده می شود.

چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 23:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :