زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 5:44 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های فروم تفریح والیبال♥
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 100
نویسنده پیام
ali1212
آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت: 28 /2 /1399
وب من : http://manamo.ir
یادگیری انگلیسی با فیلم و انیمیشن زبان اصل
انیمیشن انگلیسی


بسیاری گمان می کنند که انیمیشن ها تنها مخصوص کودکان بوده و دارای موضوعاتی پیش و پا افتاده می باشد و به همین دلیل از دیدن آن ها سرباز می زنند. در حالی که در برخی از انیمیشن ها، لغات بسیار پایه ای قرار دارد، که در کمتر کتابی قابل پیدا کردن است.

علاوه بر این، انیمیشن ها دارای موضوعات بسیار گسترده ای هستند که می تواند در هر دسته ای جای گیرند. برخی از آن ها از زبان حیوانات نقل می شوند و برخی دیگر از زبان گیاهان، به همین سبب هیچ حد و مرزی برای خیالپردازی در مورد آن ها وجود ندارد. همین امر مهمترین عامل جذاب بودن انیمیشن ها می باشند.


علاوه بر این، انیمیشن ها دارای گروه های سنی متفاوتی بوده و می توانند از کودکان  سال۲ تا جوانان ۲۰ سال را تحت پوشش خود قرار دهد. همچنین جذابیت های رنگ آمیزی و گرافیت بسیار زیبای آن ها، موجب جذابیت و خواستنی تر شدن آن ها می شود.


از همین رو بسیاری از افراد، آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن را بر روش های دیگر ترجیح می دهند. علاوه بر موارد ذکر شده، در این فیلم های زیبا، معمولا از اصطلاحات و لغات ساده با لهجه ای قابل درک و فهم استفاده می گردد.


به همین سبب برای بسیاری از افراد جذاب است، که یادگیری را با انیمیشن شروع کرده و کم کم به سراغ فیلم های پیچیده بروند. همچنین سرعت بیان لغات در این فیلم ها بسیار آهسته است و آن ها را برای یادگیری در سطح مبتدی مناسب می کند.


دانلود رایگان کارتون های انگلیسی برای تقویت زبان



فیلم و سریال انگلیسی


تماشای فیلم ها به زبان انگلیسی یک راه عالی برای برای بهبود زبان انگلیسی مخصوصا مهارت شنیداری است. اگر از کتابها، گرامر و لغات دشوار خسته شده‌اید، بهتر است برای تفریح و همزمان یادگیری زبان انگلیسی به تماشای یک فیلم کلاسیک بپردازید. با تماشای فیلم‌ها شما یاد می‌گیرید که واژگان انگلیسی چگونه در جملات جای می‌گیرند، کلمات چگونه استفاده می‌شوند و عبارات و اصطلاحات چگونه به کار می‌روند.

فیلم‌ها از زبان و لهجه طبیعی و واقعی استفاده می‌کنند. بنابراین راهی عالی برای یادگیری لغات انگلیسی و زبان عامیانه آمریکایی یا بریتانیایی و تلفظ درست کلمات هستند. زمانی که از خواندن خسته شده‌اید، پیشنهاد زبان اول برای یادگیری ساده‌تر زبان انگلیسی تماشای فیلم‌هاست چرا که آنها همچنان که می‌آموزند سرگرم کننده نیز هستند.

تماشای فیلم‌ها به شما بینش فرهنگی می‌دهد. با دیدن آنها شما قادر خواهید بود نه تنها اطلاعات‌تان را در مورد مکان‌های مورد علاقه‌تان افزایش دهید، بلکه فرهنگ و تاریخ آن کشور را نیز درک کنید. اما در انتخاب فیلم هایی که با هدف یادگیری زبان و روان‌شدن لیسنینگ و اسپیکینگ‌تان می بینید دقت کنید و سعی کنید فیلمهای ببینید که به شما ایده برای صحبت کردن بدهند یا شما را با اصطلاحات تخصصی انگلیسی آشنا کند.



فیلم های خارجی تلویزیونی و سینمایی برای یادگیری زبان


در مانامو قرعه کشی هایی به صورت دوره ای برای کاربران برگزار میشود، افرادی که قصد دارند برند خود را از این طریق به دیگران معرفی کنند، می توانند به عنوان اسپانسر با مانامو همراه کنند.


تامین جوایز قرعه کشی های مانامو توسط اسپانسر



دوشنبه 12 خرداد 1399 - 15:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :